Monday, January 5, 2009

ජනවාරි 03 දා - මණ්ඩලේ කචල්

මාතර අපේ සහෘදයා පොලිස් ඇප මත මුදා හැරීමට අපේම කට්ටියක් විරැද්ධ වෙලා. පොලීසියෙන් ඉල්ලලා තියෙනවා අපේ මාධ්‍යවේදියාට එරෙහිව නීතිය ක්‍රියාත්මක කරන්න කියලා.
මේකට හේතුවක් තියෙනවා. බොරැ වැරැද්දට පැටළුණු සගයා අති දක්ෂයෙක්. ඔහුගෙන් මග හැරෙන කිසිම පුවතක් මාතර දිස්ත්‍රික්කයේ කො‍හේවත් නැහැ. ඒ නිසා අපේ සාම්ප්‍රදායික මාධ්‍යවේදීන් ඔහුත් සමග තරහයි. ඉරිසියයි. මේ නිසා ඔවුන් බලන්නේ කල දුටු කල වල ඉහ ගන්න.
එක්තරා පුද්ගලයෙක් මේ සම්බන්ධයෙන් මටත් කථා කළා. ඔහු කියන්නේ අපේ මාධ්‍ය සගයා ඇත්තටම වරද කරැවෙක් කියලා. මම හිනාවෙලා නිකන් හිටියා. ඔහු වරදක් කර ඇත්නම් උසාවියෙන් දඩුවම් දේවි අපි ඉවසෙගන ඉදිමු කියලා මම ඔහුට නැවතත් කීවා. ඒත් ඔහු මට කියන්නේ නෑ එයාට එරෙහිව නැගී සිටින්න ඕන කියලා. හැබැයි මේ කියන කෙනාගේ අතිනි දූෂණය වුණු කිසිම කාන්තාවක් පොලීසියට ගිහින් නැහැ. ඔහුගේ ජංගම දුරකථනයේ තිබුණු නිරැවත් ඡායාරෑප මම මාස කිහිපයකට පෙර දුටුවා. ඉතින් මම මොනවා කියන්නද ........... ?
සත්‍රී දූෂක මාධ්‍යවේදියාට නිසි දඩුවම් දෙනු කියලා මාතර පෝස්ටර් ගහල කියලා හවස ආරංචි වුනා. ඒ පෝස්ටර් ගැහුවේ කව්ද කියලා අමුතුවෙන් කියන්න අවශ්‍ය නැහැ. වරදකරැවන්ට කාලයාගේ ඇවෑමෙන් දඩුවම් ලැබේවි.

No comments:

Post a Comment

ඔබේ හිතට නැගෙන අදහස් මට ඉතාමත්ම වැදගත්. අපිට දිරි දෙන්නේ ඔබයි මිතුරනේ.